От уже точно: - перші два будинки треба будувати не собі.
Третій - уже лад собі.
Тільки ось розумієш це тоді, коли вже майже побудував, перший і собі :-(
Прикро, млинець. Багато простого не врахував, де то просто будівельники набрехали, що то можна було зробити і простіше і дешевше і краще б було. Але, вже Поздняк кидатися.
Добрий день, шановні форумчани, сам зараз займаюся будівництвом, зараз вибираю котел. І ще одне питання, можливо хтось стикався з котлами ATON, так як за описом начебто не погані, але збирають у нас на Україні, ось і бентежить цей фактор ((
А чого бентежить-то, автоматика там явно не вітчизняна. У мене стоїть вже давно, нарікань ніяких, але для економії використовую інфрачервоні панелі опалення - рекомендую.
Знавці підкажіть що краще і економніше: газовий або твердопаливний котел тривалого горіння (є можливість топити дровами)?
IliaShenets писал (а): Добрий день, шановні форумчани, сам зараз займаюся будівництвом, зараз вибираю котел. І ще одне питання, можливо хтось стикався з котлами ATON, так як за описом начебто не погані, але збирають у нас на Україні, ось і бентежить цей фактор ((
АТОН це хороші твердопаливні котли! Якість у них хороше при правильному підборі котла проблем не будет.Еще хотів би звернути Вашу увагу на твердопаливні котли БУЛАВА (серії класик і преміум) це той же Атон, тільки трохи поліпшений і ціна більш прийнятна, має більшу ккд , якість зборки відмінна, продуманість зручності і обслуговування котла.Булаву рекомендую! з комплектом автоматики буде взагалі отлічно.Тем більше з нинішніми тарифами на газ котел окупить себе за сезон
darkesenin писал (а): Знавці підкажіть що краще і економніше: газовий або твердопаливний котел тривалого горіння (є можливість топити дровами)?
Звичайно твердопаливний економніше.
Багато все цікавого начитався, приємно, що люди радяться і діляться своїм досвідом. Твердопаливний котел це круто, але є нюанси, постійне носіння дров, потрібно стежити за тим що б він не перегрівся і багато іншого.
Так ось у кого невелика площа і бюджет, рекомендую поставити буржуйку. По-перше, проста в установці, по-друге швидка і дешева в підключенні (на відміну від котла).
У мене два котла - електричний і твердопаливний. Для того, щоб провести газ, мені минулої зими нарахували близько 20 тисяч. З нинішніми тарифами на газ я зрозуміла, що правильно зробила, що ні вляпалася в цю історію. Твердотоплівнік, звичайно, штука може і економна, але пилу, бруду від нього - мама дорогая. Плюс надовго з дому не втечеш. Прийдеш - холодно і заново все розтоплювати. Це навіть не грубка з грубої, де всю ніч стіна гаряча.
Kvitoch писал (а): У мене два котла - електричний і твердопаливний. Для того, щоб провести газ, мені минулої зими нарахували близько 20 тисяч. З нинішніми тарифами на газ я зрозуміла, що правильно зробила, що ні вляпалася в цю історію. Твердотоплівнік, звичайно, штука може і економна, але пилу, бруду від нього - мама дорогая. Плюс надовго з дому не втечеш. Прийдеш - холодно і заново все розтоплювати. Це навіть не грубка з грубої, де всю ніч стіна гаряча.
Знижуйте тепловтрати. Значить у вас щілини в вікнах, або утеплення будинку не достатня.
Я на дачі ставив один з не дорогих, латвійський http://www.in-ua.com/catalog/tverdotoplivnye-kotly, нормально топить. В принципі, твердопаливний є твердопаливний, особливої різниці в них немає, на мій погляд піч є піч. А як довго будинок тримає тепло, залежить від будинку. Ну а з приводу бруду, то такий котел звичайно краще ставити в окремому приміщенні (тобто, по хорошому в котельні, так і з пожежної безпеки правильніше буде). Я на приклад топлю вугіллям, звичайно від нього пил, а що робити? уявляю якби я його засипав в житловій кімнаті))) Ну так адже зате автономне опалення, що ні станься у мене на дачці тепло буде. вкладення
lyoha33 писал (а): АТОН це хороші твердопаливні котли! якість у них хороше при правильному підборі котла проблем не будет.Еще хотів би звернути Вашу увагу на твердопаливні котли БУЛАВА (серії класик і преміум) це той же Атон, тільки трохи поліпшений і ціна більш прийнятна, має більшу ккд, якість зборки відмінна, продуманість зручності і обслуговування котла.Булаву рекомендую! з комплектом автоматики буде взагалі отлічно.Тем більше з нинішніми тарифами на газ котел окупить себе за сезон
Так непоганий ...
У минулому році поставив твердопаливний котел, проексплуатувати сезон, хочу поділитися думками. Опалювальна площа ~ 300 кв.м.
1. Правильна установка системи опалення не окупить себе і за рік, і за два, і за три. Це інвестиція, яка дозволяє ні від кого не залежати, ну і потім, якщо "забути про понесені витрати" економити.
2. Котельня повинна знаходиться якщо не окремій будівлі, то хоча-б в окремій добре провітрюваній кімнаті з окремим виходом на вулицю.
3. Діаметр димоходу, щоб він Вас не обмежував у виборі котла, краще відразу робити 200.
4. У парі з котлом (щоб потім не часто бігати за дровами) краще відразу ставити теплоакумулююча бак, краще не менше 1 м.куб.
5. Обов'язково ставте вилочний клапан типу Kaleffi, щоб в разі перебоїв з електрикою злетіти буде на повітря.
6. Знайдіть грамотних фахівців !!! Тепловтрати порахувати і змонтувати можуть все. А скласти грамотне обв'язку системи опалення (двох котлів разом з газовим і баком) - одиниці.
Ps: Я не теплотехнік, і навіть не технар, звертався в різні фірми, дійсно усвідомлено реалізувати технічні завдання (якщо вони не типові) можуть одиниці.
Принцип роботи моєї котельні наступний.
Поки є можливість стежити за подачею палива, працює твердопаливний котел. Максимальний ККД котла, коли температура води на виході 90 град. Ця гаряча вода йде повз теплоакумулюючого бака до регульованого термоклапаном, який на будинок подає наприклад 60 град., А надлишки тепла подає на бак. Потім, коли наприклад котел "потух", будинок отапліваетя гарячою водою з бака, при цьому, датчик температури димових газів відключає котельної насос. Потім, коли температура води в баку стала менше, наприклад 60 град., Термостат газового котла включає газовий котел, при цьому відсікається частина схеми з баком і тв. котлом, щоб газом даремно не гріти бак. Я правда в цьому році газ. котел відключив (щоб вкладеться в ліміт), спробую цієї зими.
Якщо я якісь технічні терміни виклав невірно, прошу вибачення, т.к я "гуманітарій".
вишераскритая інфа вельми і вельми актуальна, у багатьох північноєвропейських країнах термоаккумулирующего ємність - обов'язковий атрибут системи опалення, але, не варто забувати і про те, що створюючи кочегарню такого типу, ви, в першу чергу крадете площу свого будинку і робите його дуже енергозалежною.
народ! у нас же віялові відключення анонсували ще з травня!
єдино правильним рішенням є піролізнік, причому енергонезалежний, їх є в Україні, Твердопаливний піролізний котел АОТПВ 18 кВт. Київ (можу ще показати, лінь колупатися.) Труби повинні бути 50-60 в діаметрі, а радіатори - або самопал, або чавун.
естетствуюшім я заперечу, що все в світі можна задекорувати і ретушнуть, але самі захищені будуть ті, хто зможе впевнено прожити в ТЕПЛОМ будинку нічку при вимкненому рубильнику.
з печі писал (а): вишераскритая інфа вельми і вельми актуальна, у багатьох північноєвропейських країнах термоаккумулирующего ємність - обов'язковий атрибут системи опалення, але, не варто забувати і про те, що створюючи кочегарню такого типу, ви, в першу чергу крадете площу свого будинку і робите його дуже енергозалежною.
народ! у нас же віялові відключення анонсували ще з травня!
єдино правильним рішенням є піролізнік, причому енергонезалежний, їх є в Україні, наприклад Твердопаливний піролізний котел АОТПВ 18 кВт. Київ (можу ще показати, лінь колупатися.) Труби повинні бути 50-60 в діаметрі, а радіатори - або самопал, або чавун.
естетствуюшім я заперечу, що все в світі можна задекорувати і ретушнуть, але самі захищені будуть ті, хто зможе впевнено прожити в ТЕПЛОМ будинку нічку при вимкненому рубильнику.
Ні пропонований Вами, ні встановлений мною, ні інший інший не вирішує проблему енергонезалежності (електро) при необхідності опалення площі понад 300 кв.м. або 2-3 поверхових будинків.
У мене електрику використовується виключно для харчування циркуляційних насосів розташованих поза котла (котел електрики не споживає), а все термовентелі і інше устаткування механічне. Можна було спробувати систему природної циркуляції, але я побоявся (зваживши ризики і кваліфікацію виконавців, а також необхідність реконструкції всієї системи). З приводу електрики (не рахуючи генератора) я використовую ДБЖ (12/220) із зовнішнім лужним акумулятором 100А / год, якого вистачало під час віялових відключень на 6 годин автономної роботи (більше не пробував).
хаха 3 рази !!!
київ в минулому році по 12-15 годин сидів без світла, колгоспи типу Чернігова - взагалі по дві доби !! про АТО взагалі говорити нічого
якщо страшно - можна розбити будинок на стояки і на кожному поставити слабенький котел (до речі, 300 квадратів - часто багато, тому таке рішення дозволяє ще безболісно економити на нераціональному опаленні невикористовуваних кімнат).
з печі писал (а): хаха 3 рази !!!
київ в минулому році по 12-15 годин сидів без світла, колгоспи типу Чернігова - взагалі по дві доби !! про АТО взагалі говорити нічого
якщо страшно - можна розбити будинок на стояки і на кожному поставити слабенький котел (до речі, 300 квадратів - часто багато, тому таке рішення дозволяє ще безболісно економити на нераціональному опаленні невикористовуваних кімнат).
Невикористані кімнати простіше і дешевше заглушити термоголовки ніж купувати 3 котла (і міняти розводку системи).
З приводу ха-ха.
Споживана потужність двох насосів 160 Вт.
160: 220 = 0,72А
220: 12 = 18,3
100: 0,72: 18,3 = 7,6 годин
З урахуванням того, що при відборі води з бака задіяний 1 насос (потужністю 80 Вт) час автономної роботи на 1 акб складе близько 10 години, на двох акб близько доби.
��кільки коштує котел на 10 -12 квт?
рівно в 5 разів дешевше 35 кіловатніка.
з печі писал (а): ��кільки коштує котел на 10 -12 квт?
рівно в 5 разів дешевше 35 кіловатніка.
Чому в 5 разів?
Я минулої осені котел Protherm потужністю 32 (або 35) кВт купив в районі 16000 грн.
xxx777xxx писал (а): Чому в 5 разів?
Я минулої осені котел Protherm потужністю 32 (або 35) кВт купив в районі 16000 грн.
Сеня, каже, що будуть компенсації 20% при установці нових котлів та скдікі наотопленіе теж близько 20%, але я поки не знаю процедуру отримання цих булочок.
Lucky Luke писал (а): Сеня, каже, що будуть компенсації 20% при установці нових котлів та скдікі наотопленіе теж близько 20%, але я поки не знаю процедуру отримання цих булочок.
Наскільки я зрозумів, ця компенсація буде у вигляді кредиту, наприклад під 25%.
А тепер прикидаємо.
на моєму прикладі річної давності.
При вартості котла 16000 грн сума "допомоги" склала б 3200 грн.
Але вартість усього обладнання, матеріалів, монтажних робіт склала 60-70 тис. Грн. (При наявності вже готового приміщення і димаря).
Тобто ця компенсація не сильно допоможе при установці котла.
?кільки коштує котел на 10 -12 квт?
Чому в 5 разів?